Ontwikkeling 'Mijn Buitenhof' van start

22 september 2020

Stichting Het Buitenhof, al 5 jaar lang opdrachtgever van Grip, heeft opdracht gegeven haar websites uit te breiden met een geautomatiseerde klantomgeving. Centraal daarbij staat de customer journey van de verschillende klantgroepen, vanaf een eerste websitebezoek tot en met een persoonlijke Mijn Buitenhof omgeving. Deze Mijn Buitenhof omgeving biedt toegang tot een persoonlijk deel van de website met informatie rondom de gemaakte reizen en de eigen gegevens. Inzet is het terugdringen van papieren aanmeldingen, automatiseren van logge processen en het beter meetbaar maken van marketing activiteiten. Daarnaast willen we klanten een optimale online ervaring, -service en nazorg bieden.

Het e-Grip CMS van de websites is de afgelopen maanden uitgebreid met een op maat ingerichte CRM module. Deze module is via webservices gekoppeld aan de backoffice bij Buitenhof reizen. Hiermee wordt de klantbeleving geoptimaliseerd: klanten die een reis willen boeken kunnen eenvoudig de gegevens in hun bestaande dossier aanpassen en worden via een geautomatiseerd systeem op vaste momenten voor-, tijdens en na de reis geïnformeerd via automatisch verzonden emailberichten op maat voor hun reis en situatie.

Mijn Buitenhof wordt komende weken beschikbaar gemaakt voor de merken Buitenhof reizen, MundoRado en AutiTravel.

https://www.buitenhofreizen.nl
https://www.mundorado.nl
https://www.autitravel.nl