Menu

Nieuwe website Albert Schweitzer ziekenhuis

29 november 2011

De websites van het Albert Schweitzer ziekenhuis hebben een complete restyling en herinrichting gekregen. De website, die enkele jaren terug nummer 1 scoorde in de zorg-webmonitor, is daarmee weer helemaal afgestemd op de komende jaren. een belangrijke doelstelling daarbij was om de patiënt en de meest voorkomende patiënt-vragen nog meer centraal te stellen.

De vorm en de structuur van de website(s) is grondig herzien en er heeft een herschikking van de inhoud en navigatiestructuur plaats gevonden. Ook zijn de website(s) uitgebreid met functionaliteit voor Social Media, zoals het delen van informatie via facebook, Twitter en Hyves.

Ook is een aanvang gemaakt met het uitbreiden en optimaliseren van de sub-site(s) van de verschillende Specialismen en Centres of excellence binnen het ziekenhuis. Dit omvat het inrichten van specifieke landingpages voor bezoekers en campagnes.

Zie: ASZ

Op de langere termijn wil men de website koppelen aan interne software, die ook het online maken van afspraken mogelijk maakt.

Grip MultiMedia is al 10 jaar lang de website partner voor het Albert Schweitzer ziekenhuis. De websites zijn ontwikkeld op basis van e-Grip, het Content Management Systeem van Grip MultiMedia.

Nieuwsbrief ontvangen?

Velden met een * zijn verplicht

Like ons op Facebook

Klik hieronder om ons te liken op Facebook.