Menu

Grip MultiMedia levert software voor het per email afhandelen van vragen

3 juli 2006

Voor de beantwoording van publieksvragen gaat het Bureau Verkeershandhaving binnenkort de Virtual Helpdesk software van Grip MultiMedia inzetten. De Virtual HelpDeskManager is een software applicatie, waarmee alle email van bepaalde emailaccounts via een duidelijke webinterface kan worden afgehandeld. Het systeem maakt het mogelijk voor beheerders om gestelde vragen in te nemen, te bevestigen, af te handelen en te beantwoorden. Verder kunnen vragen worden ingedeeld naar categorieën, kan ieder moment de status van vragen worden geraadpleegd en houdt het systeem gegevens bij over het aantal vragen en de gemiddelde doorlooptijd daarvan. Als een vraag binnenkomt, dan wordt er automatisch een standaard email aan de vraagsteller verzonden ter bevestiging. In sommige gevallen kan het nodig zijn contact op te nemen met de steller van een vraag alvorens de vraag goed te kunnen beantwoorden, het systeem biedt hiertoe voldoende flexibiliteit: een vraag kan in delen worden beantwoord. Ook is het mogelijk om via het systeem een vraag onder een bepaalde vraag categorie te plaatsen. De toegang tot het systeem is voorbehouden aan geautoriseerde gebruikers.

Nieuwsbrief ontvangen?

Velden met een * zijn verplicht

Like ons op Facebook

Klik hieronder om ons te liken op Facebook.